Grija pentru un copil nou-născut în spital

În acest articol:

Grija pentru un copil nou-născut în spital

Bună ziua, dragi mamici! Da, asta e mama mea. Pentru că în primul rând, veți fi aproape de copilul după naștere. Desigur, în spital sunt asistente medicale si medici pediatri experti, dar propria lor cunoaștere nu va fi negat. Mai ales în cazul în care acest lucru este prima ta-născut.

În ultimii ani, tot mai frecvente in spitale exista Camera mama si copilul nou-născut. Cum a schimbat lucrurile.

Acum, experții ambele mâini pentru că, după ce copilul se naște primul lucru pe care mama mea a pus pe stomac, cu inițierea alăptării, rooming-in pentru copilul cu mama ei, o scutecelor liber, hrănire ca copilul vrea. Există un moment, prioritățile se schimbă.

Toate exact opusul a ceea ce a fost înainte. Prin urmare, mamele si bunicile sfaturi, desigur, este de a asculta, dar pot avea de a face opusul.

Care este îngrijirea copilului în spital?

Sigur, copilul care a fost de nouă luni în burtica mamei mele si am auzit sunetul inimii ei după naștere va fi mult mai confortabil cu mama mea. La cererea lui, dezmierdare hranei pentru animale și acalmie copilul va fi mai calm, iar mama mea a stabilit lactației.

O mamă să se simtă mai încrezători, trebuie să se pregătească pentru această întâlnire mult-așteptat cu copilul.

Dacă ați decis deja la spital de maternitate și a decis că după nașterea copilului trebuie să fie cu tine în aceeași cameră, este necesar să se familiarizeze cu unele dintre regulile de nou-nascuti de ingrijire in spital, cel puțin teoretic, am fost familiare.

Deci, să afle și să ia în considerare modul în care să:

Cum de a păstra un copil nou-născut?

Primul lucru pe care trebuie să acorde o atenție - nu-ți fie frică să atingă copilul, cu atât mai mare va fi nou-născut în contact cu mama ei, cu atât mai bine pentru dezvoltarea lui. Desigur, încrederea vine cu experiență, dar cel puțin să încerce să ton, care este de asemenea important.