Balaklava- Foros Biserica Mountain Cat (schimbul de experiențe)

călătorie Bakalava

Balaklava - Foros Biserica, Mountain Cat

Aceasta este partea finală a poveștii despre călătorie și vacanță în Crimeea. În prima parte am împărtășit impresiile sale distractiv cu copiii de la Yalta, iar al doilea a spus am fost în Paradise Park. Acesta a avut loc în prima săptămână de la lansare. Vremea a fost minunata, nu un indiciu de ploaie, marea a încălzit până la 21 de grade, oamenii au ajuns la plajă, și am fost nici o excepție. Dar o zi petrecută la soare, sa întors spre mine surpriză nu foarte plăcută - am început o alergie la soare. La început, am crezut că erupții cutanate mici pe antebrațe - o reacție la apa din piscină, și, prin urmare, a decis să meargă doar pe mare, dar mare după o erupție intensificat și a început să mancarime teribil. A început să bea comprimate și antihistaminică frotiu crema de erupții cutanate de la alergii, dar nu ajuta mult, sa dus la farmacie, mi-au spus: „În primul rând elimina sursa de alergie, care este soarele“ Pentru a nu fi ispitit de plaja din această vreme, a decis că o nevoie urgentă de du-te undeva. Dintre traseele propuse la biroul de turism a fost ales „Balaklava- Foros Biserica, Mountain Cat“ tur a fost să ia o jumătate de zi 9-00 la 14-00.

La sugestia mea de a merge din nou in turneu fiica mea a spus: „Mamă, și florile vor fi acolo?“ „Nu știu, dragă, cum florile, dar o mulțime de iahturi și nave mici pe care le vedeți exact.“ „Atunci, să mergem!“

Excursie parțial pietonal, a avertizat că au nevoie de pantofi confortabile pentru fularul intrarea în biserică și pareo sau fusta pentru a acoperi picioarele. Am fost în Balaclava 5 ani în urmă. Acest oraș mic este răspândit în jurul malul unui golf frumos este foarte surprinzător, care are propria sa istorie lungă. În general, e mai departe, cu atât mai interesant ...

bakalavaAutobuzul nostru a fost condus pe autostrada Yalta-Sevastopol Foros, de la ferestrele noastre vederi uimitoare: pe de o parte mare, cealaltă pe munte. Copilul a fost încântat cu munți, deoarece este în zona de la Alupka la Balaclava, au venit foarte aproape de drum, și puteți admira Contururi uimitoare roci din Crimeea. Parte a drumului, prea uimit de frumusețea sa, începutul lunii iunie - momentul switchgrass înflorire metelnika, arbuști sale cu flori galbene place ochiului și de a crea un sentiment de o vacanță mic. Munții din această regiune sunt forme uimitor de ciudate. Chiar și o excursie la Partenit copilul meu considerat cu atenție Ayu-DAG, încercând să găsească asemănări cu Ursul, Acum, ea nu se poate aștepta să călătorie la pisica de munteEl vede acest lucru Cat Mountain. Delight nu cunoștea limite, atunci când într-adevăr în fața noastră a fost o pisică uriașă care arcui spatele, ciulit urechile și se aplecă spre mare ca și în cazul în care pentru a bea lapte. Apoi am așteptat un alt miracol al naturii - Mountain Dragon. Această rocă frumoasă, care seamănă cu creasta dragon situată peste drum, dar nu blochează calea, deoarece prin ea încălcat tunel, trecând prin care este necesar să se facă o dorință, și va efectua Dragon. Toți copiii de pe autobuz au devenit serioase, pentru că a fost necesar să se facă o dorință cea mai vie. Când am condus prin tunel, L-am întrebat pe fiica mea ce a cerut de Dragon? „Vreau să-mi dea totul a fost bine!“ Da, copilul gura a spus adevărul!

Și acum trecem Laspi Bay și rândul său, în Crimeea de munte. Schimbările de teren drastic, avem blaturi deschise ale munților, complet acoperite cu păduri verzi și văi largi în care sunt cultivate strugurii. Noi mânca în Balaklava, orașul începe istoria sa din vremea Greciei antice, pentru că este în cazul în care legenda lui Homer a trăit Listrigony - pirați. Unicitatea Golful Balaklava este că acesta este ascuns de călător și de mare și de pe uscat. Profund incizată, golf îngust, „un cuib de pește“ - nu o dată numit acest loc. De fapt, s-au mutat deja în oraș, dacă nu imposibil, să ne imaginăm că există mare, cu atât mai mult, deoarece ea Balaklava în perioada sovietică a fost un obiect tehnic închis, deoarece nu foarte pitoresc: de obicei Hrușciov construit, cariere nu foarte atractive, bine, atracția principală a instalației oraș subteran pentru a repara barci subacvatice. Este din cauza acestei proprietăți orașul a fost închis, și nu a fost chiar pe harta URSS. Acolo am ajuns mai întâi și. Planta este situat în apropierea golfului. Ea cu siguranță este frumos, aproape de planta sunt mai multe nave navale, restul - „The Lost World“ iahturi de lux și de pescuit mici și katerochki turistic care rulon doresc din golf în mare deschisă și pe plaje,

Călătorii pe bakalavuLa fabrica nu ne-am dus, am fost acolo acum 5 ani, iar locul se face chiar mai impresie deprimant și înfricoșătoare pe mine. plantă uriașă sub pământ, folosit pentru a fi numit „obiect 825 GTS“, care au vizitat la vandali mână după închiderea acesteia în timpul prăbușirii Uniunii. Dacă doriți să vedeți modele de submarine și nave de război, aceste mine și bombe, uși de fier metru grosime, canale care au fost utilizate pentru a repara submarine, atunci du-te. Cu noi a călătorit de familie cu doi copii băieți de școală, ei au fost incantati, acest lucru este un monument uimitor pentru istoria noastră, și cel puțin o dată acolo merita vizitate. Sunt fiica lui, până când nu este condus, în 4 ani ea ar putea sfârși aceste ziduri teribile și clădiri. Pentru că în timp ce ceilalți au fost la fabrica, am mers de-a lungul malul mării a golfului.

bakalavaMutarea departe de planta, am deschis golf elegant, decorat cu ruinele antice genoveze, hotel frumos, construit în secolul al XIX-lea și au devenit un loc de vacanță preferat al intelectualității rusești, aici ne-am odihnit AI Kuprin și Lesia Ukrainka. Mai aproape de strâmtoarea, am văzut delfini, ele sunt foarte mult. La sfârșitul turului fabricii, am fost duși la cealaltă parte a golfului, în cazul în care ne-am dus la partea de jos a turnului de cetate cembalo la platforma de observare, care oferă o vedere neobișnuit de frumoasă a orașului. În jurul cetății înflorit maci sălbatice și alte flori sălbatice, copiii colectate buchete, în timp ce părinții lor au luat fotografii. Coborând de la castel, ne-am plimbat de-a lungul zidurilor orașului vechi, și a ajuns la strâmtoare, unde am văzut pe de o parte un golf pe cealaltă parte o imagine a „Lost World“ (Aya Cape). Curtea zate pe mare, exportul turiștilor se bucură de împrejurimi. Strâmtoare înoată o mulțime de delfini, este păcat că le-am găsit numai prin aripioarele lor negre, și nu la cele mai bune. Apoi ne-am întors la promenada. Ea este foarte elegant, la fel ca în orice oraș turistic: cafenele, tarabe cu suveniruri, un restaurant frumos pe navă.

Daisy în drum spre biserică ForosMai mult, călătoria noastră ne-a condus prin Crimeea muntos în Baidar Gates, de acolo la Biserica Învierii, care este situat pe o stâncă deasupra Foros Roșu. Pe drum ne-am făcut o oprire pe teren cu margarete, în luna iunie, zona de munte a văii sunt acoperite cu aceste flori albe ca zăpada, cu mașina de și nu se opresc pur și simplu imposibil!

Bisericile erau lungi, dactilografiat apă sfințită, admirați priveliștea de pe puntea de observație și a mers acasă la Alupka, biserica Forosceea ce face o oprire pe drum spre site-ul specific al pisicii de munte. De aici se poate vedea Blue Lagoon, care este situat în apropiere de parcul acvatic omonim, unic prin faptul că este injectat apă de mare în apropierea unui telescop radio poate fi văzut în sat. Katsivelli. Aceasta este o antenă parabolică mare, cu un diametru de 22 m, care permite să exploreze imensitatea spațiului.

Ne-am întors acasă mulțumiți. Pe tur am purtat o cămașă cu mâneci lungi batist, si a fost placut surprins de faptul că la sosire, care a mers la mâinile de alergie. În după-amiaza ne-am dus la mare. Era liniștitor și calm, mica mea stropirea fată în apă, și m-am gândit cum am, de asemenea, doresc să vadă dorința ei a fost îndeplinită Dragon.

autorul: Ariadne Tunick

Distribuiți pe rețelele sociale:

înrudit
Erupții cutanate mici pe corpul copiluluiErupții cutanate mici pe corpul copilului
Treasures sub munteTreasures sub munte
Erupții cutanate pe burtica copiluluiErupții cutanate pe burtica copilului
Erupția cutanată după vaccinareErupția cutanată după vaccinare
Alergia la soare într-un copilAlergia la soare într-un copil
Copii în Yalta: ce să facă cu băiatul în vârstă de 13 ani?Copii în Yalta: ce să facă cu băiatul în vârstă de 13 ani?
Călătorie spre Crimeea - un paradis parcCălătorie spre Crimeea - un paradis parc
Gazda Copper MountainGazda Copper Mountain
Sanatoriul în Crimeea cu copiii: în cazul în care să se odihnească cu un adolescent de 11 ani?Sanatoriul în Crimeea cu copiii: în cazul în care să se odihnească cu un adolescent de 11 ani?
Ajutor „în timp util“Ajutor „în timp util“
» » » Balaklava- Foros Biserica Mountain Cat (schimbul de experiențe)